Wednesday, March 10, 2010

හමුවිම..

හ්ම්ම්...තව දවස් දෙකකින් ඔයාව හමුවෙනවා කිව්වට මට තාම ඒ හමුවීමට හිත හදා ගන්න බැරි උනා,ඔයා තවත් කෙනෙකුට අයිති කෙනෙක් ඒක ඔයා අමතක කලාට මට ඒක අමතක කරන්න අමාරුයි..ඔයා මට හැම දේම නොකියන එක වරදක් නෙමෙයි.තමන්ගේ කියලා ජීවිතේ කාටවත් නොකියන දෙයක් තියෙන්න පුලුවන්..ඒක වරදක් නෙමෙයි කසුන්.
ඔයා දන්නවද,සමහර වෙලාවට මටම පුදුමයි ඇයි මම ඔයාට තාම කසුන් කියන්නෙ කියලා,ඒක මාවම රවට්ට ගන්න,ඔය කසුන් මට විතරයි අයිති කියන එක හිතන්න.ඔයා හිතනවද මම තාම හීන මවනවා ඔයාගේ වෙන්න කියලා.මම හීන දකින එක ඇත්ත,ඒත් ලගදි දැක්ක එකම එක හීනෙක වත් ඔයා හිටියෙ නැහැ,ඔයා මගෙනුත් මගේ හීන වලිනුත් ඈත් වෙලා ඉවරයි කසුන්.අපි දෙන්නා එකතු නොවිය යුතු දෙන්නෙක්...
ඔයා දන්නවද ඔයා මාත් එක්ක කතා කරන හැම වෙලේම,මට තේරෙන්නැ වෙන්නෙ මොනාද කියලා,ඔයාට මාව ඕනේද එපාද කියලා තෙරෙන්නේ නැහැ.මේ හැම දේම ඔයාට කියන්න පුලුවන් නම්...

No comments:

Post a Comment