Sunday, March 7, 2010

කසුන්,මගේ කසුන්..


"ඔයා දන්නවද,මම ඔයාට ආදරය කලේ ඇයි කියලා?"
මම හිතන්නෙ නැහැ ඔයා එකට හේතුව දන්නවා කියලා..ඔයාට තිබුනේ හරිම ලස්සන නමක්,මම ආස කරන නමක්,කවදාවත් කොච්චර ඇහුවත් මට එපා නොවෙන නමක්.."කසුන්" රත්තරන්....මගේ ජීවිතේට නම් ඔයාට රත්තරන් කෙසේ වෙතත් තඹ කෑල්ලක දිස්නයක් ගෙන්න බැරි උනා කිව්වොත් හරි.මගේ ජිවීතේට ඔයා ආලොකයක් වෙන්න ඔයා කසුන් වෙන්න එපැයි...ඔයාගේ ඇත්ත නම වත් දැනන් හිටියෙ නැහැ කියලා කියන්නෙ හරිම ආසාවෙන්,ගොඩාක් ලොකු බොරුවක්..අවුරුදු දෙකක් තිස්සෙ.නමට ආදරය කරපු නිසා ඔයාට ලන් වුනු මට අන්තිමට මට මගේ නමත් අමතක උනා ඒ සිදුවීමෙන්,අදටත් කා ගැන වත් විෂ්වාස නොකරන්න හිතාගෙන ඉන්න මට කවුරු හරි කොල්ලෙක් හම්බ උන ගමන් ඒක අමතක වෙනවා.එක මගේ ලොකු දුර්වල කමක්.හදා ගන්න බැරි වැරදි සිද්ද වෙන්න පුලුවන් තැනක්..ඒත් හරිම සතුටින් කියන්න පුලුවන් එකම දෙයක් තියෙනවා,ඒක තමයි මගේ ජිවිතේ වුනු හොදම වැරදීම ඔයා,ඔයා නිසා මට මගේ හැගීම් පෙන්නන්න පුලුවන් උනා..අද මම අඩනවා ගොඩාක් හොදට,හැම තිස්සෙම හිනා වෙනවා,වේදනාව නැති කරගන්න.එත් හිත යටින් තනි වෙලා විදින දුක ඔයා දන්නවනම්...

No comments:

Post a Comment