Sunday, March 7, 2010

"හැම හමු වීමකට,නියමිත අවසානයක් ඇතිනම්.."

මගේයි ඔහුගෙයි හැම හමුවීමක්ම කෙලවර උනේ සිත් රිදවීමකින් විතරයි,කවදාවත් එයා ඉදිරියේ මට මම ම වෙන්න බැරි වුනා,ඒකට හේතුව මට තාම හොයාගන්න පුලුවන් උනෙත් නැහැ.ඒක නිසා එයා මාව තෙරුම් ගත්ත විදිය වැරදුනා,මම හිතන්නෙ...කොහොම උනත් මට හැමදාම ඕන වුනේ එයාව සතුටින් තියන්න විතරයි,එයාට අවෂ්‍යය හැම දෙයක්ම අඩු නැතුව දෙන්න,ඒත් ඒ හැමදෙයක්ම එයාට හරිම සුලු දේවල් වෂයෙන් එයාට පෙනුනේ,ඒත් දැන් මට මගේ වටිනාකමක් මට නැති ගානයි..අහුවෙන හැම කොල්ලත් එක්කම කථා කරලා,ගැහැනු ලමයෙක්ගේ ඇති වටිනාකම නැති කර ගත්ත කිව්වොත් හරි...
එයාගෙයි මගේයි හැම හමුවීමකම මට දුන්නේ බලාපොරොත්තු,එයාගේ හැම වචනයක්ම මට දුන්නේ හීන...එයත් මට එකදු බලාපොරොත්තුවක්,හීනයක් පමනයි;ඒ බලාපොරොත්තුව කවදාවත් ඉටු නොවෙනවා වගේම ඒ හීනෙත් බිදිලා යයි ලගදීම..ඒ මම හිතන විදිය..අවුරුදු දෙකකට කලින් එයාට ආදරය කරපු ඒ බොලද කෙල්ල නම් දැන් නැහැ ඒත් එයාට,එයාටම විතරක් වෙන්වුනු ඒ බොලද ආදරය හැමදාමත් මේ පිස්සු කෙල්ල ලග තියෙවි...

No comments:

Post a Comment